NAUJIENOS

Statinio informacinio modelio (BIM) praktinio naudojimo mokymai aukštos kvalifikacijos statybininkams

 

Kviečiame į statinio informacinio modelio (BIM) praktinio naudojimo mokymus, skirtus IV - V lygių specialistų (grandininkų ir brigadininkų) darbo įgūdžių tobulinimui. Taip pat kviečiami dalyvauti ir statinio statybos darbų vadovai.

Baigę šiuos mokymus, įgysite žinių ir įgūdžių, reikalingų statinio informacinio modelio naudojimui savo darbe, gebėsite išmaniajame telefone, planšetėje ar nešiojamajame kompiuteryje skaityti,  peržiūrėti statinių informacinius modelius ir jais vadovautis.

REGISTRUOTIS Į MOKYMUS


STATREG skiria išskirtinį dėmesį Saugiam darbui ir Tvariai statybai

2019 m. birželio 14 d. Lietuvos statybininkų asociacija (LSA) nuolat peržiūri ir tobulina STATREG sistemą bei analizuoja kitų Europos valstybių gerąsias praktikas, pritaikant jas Lietuvos rinkai.

Įžvelgdama aktualumą ir poreikį, STATREG komanda sukūrė dvi naujas kompetencijų sritis – „Saugus darbas“ ir „Tvari statyba“, kurios palaikymo sulaukė ir iš LSA Socialinių klausimų ir darbų saugos komiteto...

 

Skundai ir apeliacijos

Apeliacijos dėl sertifikavimo sprendimo

  1. Statybų sektoriaus darbuotojai, nesutinkantys su Lietuvos statybininkų asociacijos kompetencijų vertinimo skyriaus (toliau – KVS) sprendimais, per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo, gali pateikti apeliaciją. Apeliacija teikiama kompetencijų vertinimo skyriaus vadovui.
  2. Apeliacija turi būti pateikta raštu arba el. paštu, motyvuotai išdėstant nesutikimą su Lietuvos statybininkų asociacijos KVS sprendimu. Apeliacija gali būti pateikiama dėl:

          - atsisakymo vertinti pareiškėjo kompetenciją/as;

          - neigiamo arba pareiškėjui netinkamo įvertinimo kompetencijos/ų vertinimo metu.

  1. Apeliacijos gavimą asmeniui patvirtina KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas. KVS vadovas apeliaciją perduoda apeliacinei komisijai, kurios uždaviniai ir veikla nustatyti Apeliacinės komisijos nuostatuose.
  2. Apeliacijos nagrinėjimo rezultatai ir priimtas sprendimas apeliaciją pateikusiam asmeniui elektroniniu paštu pateikiami per 25 (dvidešimt penkias) darbo dienas.
  3. Jeigu apeliacijos komisijos priimti veiksmai netenkina apeliacijos pateikėjo, jis gali kreiptis į Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentą ar Nacionalinį akreditacijos biurą.

 

Skundai

       a) Skundai dėl veiksmų, susijusių su KVS darbuotojų ir/ar patvirtintų vertintojų darbo kokybe atliekant darbuotojų vertinimą (sertifikavimą) bendruoju atveju pateikiami KVS vadovui.
       b) Gavęs skundą, KVS vadovas per 3 (tris) darbo dienas patvirtina, ar gautas skundas yra susijęs su kompetencijų vertinimo veikla, už kurią jis atsakingas skundo pateikėjui el. paštu arba raštu.
      c) KVS vadovas išnagrinėja skundą ir informuoja skundą pateikusį asmenį apie priimtą sprendimą per 20 (dvidešimt) darbo dienų.
      d) Gavus bet kokį pagrįstą skundą dėl sertifikuoto asmens veiklos, KVS per 10 dienų informuoja apie gautą skundą atitinkamą sertifikuotą asmenį pagal jo paraiškoje ar sutartyje pateiktus kontaktinius duomenis.
      e) Jei skundo pateikėjas nesutinka su gautu sprendimu, jis gali kreiptis į LSA prezidentą.
{{msg}}